W czym może Ci pomóc marketing automation?

Marketing automation to sposób na automatyzację, który może Ci pomóc w różnych działaniach związanych z marketingiem. Dzięki temu będziesz działać szybciej i efektywniej. Nic więc dziwnego, że cieszy się tak dużą popularnością. Sprawdź, w czym dokładnie jest w stanie Cię wesprzeć.

Wysyłanie e-maili

Automation marketing będzie dla Ciebie niezastąpioną pomocą, jeśli prowadzisz newsletter. Dzięki zaawansowanym narzędziom z łatwością zaplanujesz nawet najbardziej skomplikowane kampanie. System wyśle e-maile w określonej sekwencji, dzięki czemu zmaksymalizujesz swoją szansę na pokaźne zyski. Ponadto marketing automation pozwoli Ci na wysyłanie wiadomości na podstawie wcześniej określonych warunków. Mogą to być:

  • określone akcje użytkowników,
  • urodziny,
  • święta i ważne daty.
automation marketing

Pozyskiwanie nowych kontaktów

Dzięki marketing automation przyśpieszysz i ułatwisz sobie pozyskiwanie kontaktów, które w przyszłości mogą stać się Twoimi klientami. Za pomocą odpowiednich narzędzi zbierzesz leady, a także będziesz śledzić ich gotowość do przedstawienia oferty. Możesz je także odpowiednio posegmentować.

Zarządzanie kampaniami reklamowymi

Za pomocą automation marketing możesz także zadbać o skuteczność swoich kampanii. Zaawansowane narzędzia pozwolą Ci śledzić efekty działań z różnych systemów reklamowych. Dzięki nim dowiesz się, jak wygląda ścieżka zakupowa klienta, średni koszyk czy nawyki konsumentów, co pomoże Ci jeszcze lepiej zaprojektować swój marketing.

Dodaj komentarz